syahNH
About twitter entry follow home

hehe
Saturday 23 October 2010 • 09:15 0

assalamualaikum !

waaaah ! dah lame dah tak sentuh blog ni , hehe .

kesian dok nasihat , dok tanye bile nak update blog . kecian jugak .

rindu pulakk .


tak tahu la nak cerita2 ape . cerita2 kat sekolah tak bes , bosan2 . huh , bosan .

sejak bace buku AKU , DIA DAN COKLAT makin suka pulak kat coklat . tapi kalau dah makan banyak sangat , rase muak . manis sangat . jadikanlah coklat pahit pilihan anda !

tak baik pulak cakap pahit , spaking siket ekk , DARK CHOCOLATE ! haa , kan ok tu !


DARK CHOCOLATE ni byk anti-oksidan , bagos ! untuk ape bagos tu , tak tau la pulak .
HAHA

periksa dah start hari jumaat hari tu , 22 . 10 . 2010 .. arab , agak susah , agak senang , moderate je .


harap2 tahun depan semua budak 1 KAA 2 masok 2 KAA 1 same2 . Baru laa besh !

kesian tgk nadhira , die menangis , aku nak tolong camne , dlm periksa . kalau bagi makna perkataan tu boleh la lagi , kalo nk binakan ayat karangan tu , nak cari nahas ape .

sori la nadhira ! huhuh , aku mesti dptkan num 1 kali ni !

mne bleh tempat aku orang rembat ! aku yakin boleh !

mak , ayah dgn abang tak ada kat rumah , bosan , kalau tak , tiap2 hari balik sekolah nampak jugak abg duduk2 atas sofa , ni dah tak de . ala ape la aku ni , kejap je pon . nanti die balik la .


BENDA yang dijadikan kawan baik aku kat rumah :

1. diari kesayangan ku YESUNG
2. handphone yg masih boleh dgunakan
3. komik n buku2 novel

aku SERIUS bosan kat rumah , tapi kadang2 besh jugak . tgk rambut adik aku mcm SAMY VELLU .

blog ni pon kira diari , tpi , diari yg orang bace dipanggil diari ke ?
whatever laa

ok la , sampai sini je , see you again , salam'alaik